2/5/15

Sumacàrcer

Hui una altra ruta amb la bici. He tornat a fer una de les rutes que feia molt de temps que no havia fet, Sumacàrcer.... dos o tres anys????
He eixit matí, a les 7'30 per evitar calor. A l'eixida del poble m'han avançat tres ciclistes del poble i m'han dit que anara amb ells, però per Bellús ja vaig estar ahir. Puge per La Gaveta i baixe pel Port cap a Canals i Alcúdia.
Comence una pujada per camí amb pedra solta, menys mal que no es molt empinada i després d'una lleu baixada arribe a un camí asfaltat per a deixar-lo i baixar cap al Barranc del Clot del Sastre. Comença de nou una pujada fins a creuar la carretera i tornar a pujar cap a La Moleta. Arribe als 1.000 quilòmetres pedalejats, res a vorer a l'any passat que per estes dates estava en cadira de rodes.

Poc després ve una baixada curta per senda i després la baixada cap al Riu d'Anna, m'ha sorprès vorer unes passarel·les per a evitar el fang que es fa per esta zona.

Després toca creuar el Riu d'Anna, no passa molta aigua però suficient per a banyar-me una mica els peus. Però com fa calor tampoc molesta.

Continue per un camí que creua varies vegades la Rambla de Bolbaite.

Fins que comença la pujada pel Camí de Xella. Una vegada dalt, de seguida comença la baixada per la Senda Veda. Es una trialera exigent, així que la comence en calma. Vaig baixant espaiet, molts dels bots de la zona estan trencats i passarel·les llevades. Tinc que parar dos vegades, em fa mal tot. Les mans, els braços i les cames, encara no estic per fer este tipus de rutes.
Arribe a Sumacàrcer, la ruta que he seguit es mes llarga, aquest es molt bon lloc per esmorzar, el típic sepionet.

Desprès de l'àgap, comence a pedalejar de nou. La tornada es quasi tota per carretera, passe Sellent i comença la pujada fins passar una cantera. Després per la Collada de Torrente, passe per baix de l'autovia i torne a passar pel mateix camí que este matí per arribar a Canals. Ara toca pujar el port, estic cansat i fa molta calor, així que una vegada arribe a la primera rampa forta pose peu a terra. Després d'empentar un poc la bici torne a pujar. La segona rampa dura si que l'he pujat però he arribat dalt mortimer. Així que em deixe caure per la carretera fins el poble on he arribat sobre les 13'30.
Una ruta molt dura, encara no estic per rutes d'esta manera. He patit molt en la baixada a Sumacàrcer i en les últimes pujades.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada