31/7/12

Senda Andalusa- Tr Alboi- Cova negra

Hui volta amb la bici. Com esta setmana treballe de matí he aprofitat per la vesprada.

He anat a fer la Senda Andalusa, el primer que he descobert que el camí habitual pel que vaig cap a Bellús baixant pel Salido es diu Assegador de Bellús. Una vegada passat Benigànim un altre descobriment en nom de camí. Camí Vell de València que du cap a Genovés, encara que jo m'he desviat per a fer la pujada cap a l'Ermita de Romaguera. Mira que m'agrada esta pujada, hi han senyals de "Protecció paissatgistica" prohibint el pas a les motos.... els cotxes no????

He arribat a la Font que hi ha baix de la costera de formigó i he parat per a pegar un glop d'aigua. Com no se com es diu, jo li dic la Font de La Solana, ja que eixa zona es diu així.














Per esta zona només es sent el brollar de l'aigua, el vent entre les rames dels arbres i el piular dels pardals. Però de sobte....













O estem ja a Nadal i estan posant adorns nadalencs i jo no m'he enterat, o uns FILLS DE LA GRANDISIMA PUTA!!!! deixen el fem penjats dels arbres.... MIREU!!! que gorrino que soc... deurà de pensar el fill de puta. Jo no he anat a escola de pagament però els pots de cervesa plens deuen pesar mes que buits, no???

Continue l'ascensió fins arribar quasi a la carretera de Benigànim-El Genovés i em desvie a l'esquerra per continuar pujant fins una pedrera i arribar al Coll del Manzano i enfilar a la Senda Andalusa. estic parant la bici just davant la Senda i note olor de tabac, un senderista sentat fumant.... JO FLIPE!!!!! després hi han incendis... l'home apaga el cigarret disimuladament, però ja l'havia guipat, davant la punta del peu podeu vorer la colilla, que evidentment, he xafat per assegurar-me que estava ben apagada.

Comence a baixar la Senda Andalusa quin pasote, el principi es molt tècnic però mira que es bonica i divertida. Arribe als escalons que han fet nous.... no m'agrada que es facen este tipus de coses tan artificials i que modifiquen tant el terreny, m'agrada que estiga mes "natural", el que puga passar que passe i el que no.... com diu Andrea Fabra... que se joda!!!!

Comence a pujar de nou, son pocs metres i comença la segona trialera, la d'Alboi. Esta baixada no es tan tècnica però en canvi es molt mes ràpida. Creue la via del tren i arribe a la Xopà d'Alboi, han fet allí uns escalons també, tan necessaris son???? també he de dir que feia un so molt raro i he parat pensant que havia punxat, però no, es que estan mal fets i per això sonava fofo.

Pare a la font, encara tinc gel al Camel, però aigua no i fa prou de calor. Mire l'hora i ja es tard per a pegar un bany, així que després de llevar-me les protes reprenc la marxa passant pel Molí de Guarner i per la Senda de la Cova Negra fins Bellús i per la Casa les Vaques fins El Salido.

Em trobe un cotxe a un lloc inverosimil... veig al xic en pilotes pujant-se les bermudes..... que estarien fent allí????? jajajajajajajaja.... no era la meua intenció molestar jajajajajaja

Continue pel descobrit Assegador de Bellús per passar per Caputxins i a casa. Son les 21'30, deuria d'haber eixit mes prompte si volia pegar un cabussó... un altre dia serà.

El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada