28/3/12

Ruta Made in Jo

Hui aprofitant que no he fet H.E. he anat a pegar una volta amb la bici i de pas que em pegara un poc el sol a les cames.

En un primer moment volia anar cap algun lloc que em pegara el sol, però al final he fet la Ruta made In Jo, que feia un grapat d'anys que no l'havia fet. Per alguns llocs si que havia passat però per altres no.

En arribar a este lloc, he vist que la senda havia desaparegut, tan bonica que era... i ara pareix una autopista, només li falta el peatge.

Afortunadament, un poc mes avant si que està la senda. He coincidit amb algunes senyals d'una ruta per a BTT, el cas es que la senyal diu que hi ha que girar a la dreta però la senda va per l'esquerre.

Després d'anar serpentejant entre pins i omplir-me de pol·len els braços he eixit a un camí on tornava a estar la senyal de la ruta... evita la senda per a fer un camí agggsfaltat. Un poc mes avant arribe al Mas del Salido.

Ací està el mapa de les 4 rutes de BTT, l'ultima vegada que vaig passar per ací no estava així que no farà molt de temps que l'han posat. En hi ha una de dificultat baixa i tres de mitjana, encara que eviten les millors sendes i trialeres.

Una vegada he arribat al Corral de Vidal he baixat cap a la Font dels Caçadors i per dins del Barranc de La Ponta cap a la senda que enllaça la pujada a la Creueta amb La Gaveta. Si algun dia tinc que anar a buscar espàrrecs ja se on, he vist un home que els duia amb les dos mans de tants que en portava.

També he vist una altra senyal, esta... molt mes curiosa que cap altra....

una vegada a La Gaveta he anat pujant i baixant les sendes anat cap avant i tornant altra vegada al mateix lloc per fer una altra senda.... una hemorràgia de plaer.... mira que es divertit!!!!