11/3/12

Alt Campello - Tr Foia Redona

Hui he eixit a pegar una altra volta amb la bici. He anat a vorer la gent del poble on anava i han dit d'anar a Moixent així que he anat amb ells a pesar de voler estar prompte a casa.

El que si que m'he donat conter prompte, es que amb esta tos no puc eixir amb ningú perquè no puc seguir a ningú. Així que els he dit que no m'esperaren i que anava a tornar a casa per la trialera.

A meitat pujada quasi que no podia ni mantindre l'equilibri i he tingut que parar. Casualment he descobert un seient amb una taula. Pareix el Tron de Conan jajajajaja.

S'observa la pujada i Aielo al fons.

Després de deixar un bon grapat de tossits he continuat pujant i a la baixada m'he trobat als altres que estaven reparant una punxada... be dos punxades. Ells han continuat fent la ruta i jo m'he dirigit cap a la partida d'Exea per a baixar la trialera.

Després de pegar un mos he començat a baixar i a meitat camí he parat per fer una foto de la vista.

Una vegada baix he arribat fins la carretera per llevar-me les protes i de pas he vist com baixava i pujava la gent del Duatló d'Ontinyent.

A continuació pel Camí de Cairent m'he dirigit cap a casa. El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada