31/12/10

Sumacàrcer

Hui ruta per a despatxar l'any ciclista. Podria posar-li de nom la Ruta dels Calcetins ja que he gastat tres parells de calcetins... Rafa previngut val per tres jejejejeje.

Esta es una ruta que vam fer ja fa molt de temps quan al Club Ciclista s'ajuntava amb altres clubs i eixíem fora, va ser amb els de Canals encara que la trialera que he baixat la vam fer amb els del Cuc de l'Alcudia. La ruta coincidix amb la d'anar a Anna. Baixar a Canals i per les sendes que ens va ensenyar Hector fins al riu. Abans he trobat el que seria la tònica de la ruta, el fang.

també he vist una fonteta que està de puta mare, llàstima que estiguera seca.

Després ve la part bonica.

Tot seguit ve l'arribada al riu. Hui estava provant els calentadors per als dits dels peus i tinc que dir que van de luxe. L'arribada al riu estava prou complicada per culpa del fang, es una llàstima ja que esta baixada està molt xula.

Quan he arribat al riu, he tingut la precaució de llevar-me els calentadors, ja que passava molta aigua pel riu i estava clar que anava a banyar-me. No podia pegar-li tota la volta al pedal perquè es quedava baix de l'aigua aixina que anava amb colpets però per les pedres que hi havien dins he tingut que posar els dos peus dins del riu. Una volta creuat el riu, m'he llevat els calcetins per a posar-ne de secs i tornar a posar els calentadors a les sabates que estaven xopades.

Amb una mica de dubte he arribat a l'inici de la Senda que baixa per l'ombria del Castell, no tenia el track però he tingut sort. Per ací només vaig baixar una volta amb els del Cuc i ja feia molt de temps, recordava que quan vaig arribar baix de tot vaig pegar un bac de tan cansat que estava, la trialereta es bonica, però quan he arribat baix m'he quedat despagat amb la sensació que hauria de haver baixat per l'altra trialera..... que diferència de bici de la BH d'aquella volta a esta.

I de seguida al bar a esmorzar, es pot entrar la bici dins del bar, fan un esmorzars DKTGoria i per només 5€. Ací es on he fet el segon canvi de calcetins, els que m'havia posat després de creuar el riu estaven xopats, però gràcies als calentadors no tenia els peus gelats. Aixina que amb calcetins secs i els peus calents a disfrutar del merescut esmorzar.

Una volta acavat d'esmorzar tocava tornar, i ara es tot cara amunt. Estava xispejant i al mateix bar m'han donat una borsa del fem per a gastar-ho com a xubasquer, sense dubte un bar RECOMANADISIM PER A ESMORZAR. Com es nota que estem a La Ribera.

A continuació he vingut un poc d'agsfalt, es la carretera que va de Sumacàrcer a Sellent, deu ser prou perillosa perquè he vist tres creus i un arbre arrancat de quall i ple de trossos de cotxe. Després ve una sendeta de pujada, està prou tancada i plena d'esbarzers ja que no es deu de gastar molt.

Arribant a Canals he vist una cosa curiosa..... una porta.... però es pot passar pels costats jajajajaja

Una volta a Canals, he tornat a casa pel mateix lloc que havia passat abans, o siga, pujar el port, després de tants quilòmetres es fa molt dur de pujar, quan he arribat dalt ja era molt tard, eren les 14'30, aixina que directes a casa.

El perfil de la ruta.

1. bones baixades hi han alli,no si seguireu la mateixa volta que faig yo per alli,per lo del riu,ya que tambe pasem un riuet,el esmorsar seria en ca Ricardo no? sepionet a la plancha jeje que bo.
    com dius de la carretereta eixa es perillosa de deberes,hi ha que tindre precaucio xic. un saludet y feliç any nou

2. Jo quan he estat per allí sempre he baixat pel mateix lloc. Efectivament Bar Ricardo.;)

3. pues hi han varies baixades y xules al poble de sunacarcer,y com no a esmorsar sepionet al ricardo.ara que me quedat al paro tindre mes tems de eixir y a vore si anem quedant y fent totes les voltes pendents,jeje que no son poques.