7/3/10

Alt del Campello

Hui quan m'he alçat primer que res he anat a vore si plovia, ja sabia que no perquè he passat mala nit i no sentia ploure, però era obligat el assegurar-se.
He tornat a eixir amb la gent del poble i com no, la ruta era una altra rallymanada..... hi han coses que no canvien mai. A pesar de que les previsions eren de pluja i també era molt arriscat fer alguna coseta, sempre hi han opcions.

Hem fet prou d'asfalt per a arribar fins Aielo.... no hi ha altra opció, bé.... en realitat si però es una volta prou llarga.

Hem començat a pujar cap a l'Alt del Campello i no podia seguir-los, de fet he patit prou. En una penya que he agarrat en diagonal la roda de darrere s'ha esvarat i he caigut.... encara em fa mal el cul que es amb el que he aterrat, després m'he enganyat de camí ja que feia molt de temps que no passava per allí.... pareixia que tenien pressa i no m'esperaven aixina que amb molt de fang a les rodes, el mal de cul i que no els veia.... he optat per acabar de pujar per la carretera i no desfondar-me pujant pel camí.

Pensava que anàvem a baixar per la trialera aixina que els he esperat dalt del port, al poc han vingut i m'han dit que no que tornàvem pel mateix camí que havien pujat aixina que hem tirat cap allí per a esmorzar a Aielo.

Amb esta bici, per les trialeres es deu de patir prou.



Fenomenal entrepà.... cansalada amb llonganisses a la brassa.... impressionant, i amb només 5€.


Al final quan anàvem pel túnel m'han dit de continuar i els he dit que jo no, ja que estava prou cansat i ademés tenia dinarot, aixina que he baixat per la Gaveta.... i encara he disfrutat un poc jejejejejeje... anava per un camí i he sentit un cotxe darrere, era un tot terreny però he pillat una baixadeta amb pedres i no m'ha agarrat, després un altra i després per asfalt.... i no m'agarrava jajajajaja.

Aixina he arribat a casa.


El perfil de la ruta.


Ací si que he patit de valent jajajajajajaja


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada