6/10/09

X Volta a peu L´Olleria

Dissabte per la vesprada es va disputar la octava prova del Circuit de la Vall d'Albaida, esta volta corríem a casa i es coneixíem el recorregut, per la cual cosa anàvem amb una lleugera ventatja. Haguera preferit eixir mes avant però hem vaig quedar una miqueta retardat i ademés molts hem van passar, jo vaig eixir a rodar sobre 5 els tres primers km i després anar augmentant el ritme. Una volta vam arribar a la part mes alta de La Gaveta ja vaig anar incrementant el ritme i vaig començar a adelantar a molts dels que m'havien passat. Cuan estava arribant al km 6 ja sentia les sirenes de la poli que arribava a meta el guanyador. Cuan anava per la església, ja havíem passat el km 7 i tot el que quedava era cap amunt llevat del trocet del Polero, estava ja cansadet però de totes maneres ací ja vaig anar a tope. Al final vaig entrar en un temps de 40'45... molt millor que a les dos últimes proves de Quatretonda i Albaida.


Estic classificat a la possició nº 27 amb 3.229 punts empatat amb dos mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada