19/10/09

Volta a peu Bocairent

Diumenge pel matí es va disputar la novena prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Bocairent.

Esta volta si que corria a casa ja que la carrera passava prop de ca els meus pares. El recorregut me'l savia, sobretot el que va circular pel casc antic, aixina que tenia que aprofitar això ja que la distancia era curta i no m´afavoria. Ademés estava en un "trancaso" de por i només eixir ja hem vaig donar conter que anava a patir, hem pense que el doping de frenadol que duia no va fer massa. Aixina que vaig anar a la marxeta fins que vam pujar a l'Església, com es queixava la gent de lo empinat que estava jajajajajajajaja, a partir D'ací ja vaig apretar el ritme, sobretot als carrers en escalons que la gent anava en mes precaució.


Després vam pasar inclús per dins de la Plaça de Bous.

Al final vaig fer un temps de 28'33, jo esperava fer-ne menys de 28, però amb el costipat ixe tampoc puc queixar-me.

Vaig quedar el 146 de 371, a la meua categoria el 71 amb els 28'33.
A la Classificació General he millorat 4 places i estic el 23 amb 3695 punts..... ja m´aprope als 20 primeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers jajajajajajaja

2 comentaris:

  1. Ànim Rafa, que el vinté ja està tremolant je,je,je !!!

    Bicicleta, motos, corre a peu, macho, no pares !!!

    Carlos

    ResponElimina
  2. Aixó es gràcies a la dona que tinc, si fora una altra no podria fer-ho.

    ResponElimina