14/9/09

Volta a peu Montaverner

Dissabte per la vesprada es va disputar la 5ª prova del circuit de Carreres de la Vall d'Albaida a Montaverner, a la 4ª no vaig anar perquè era el dia de l'entrà. La prova era d´algo mes de 8 km pegant-li dos voltes a un circuit i va ser prou dura ademés de que es va fer un tapó al costat del riu i anàvem caminant i amb molta pols, d'això es vam queixar tots. Jo com sempre vaig eixir els dos primers km a la marxeta i poc a poc vaig anar augmentant el ritme i vaig fer la prova amb un temps de 38'38 que son a 4'36 el km. Vaig quedar a la general el 177 de 455 i a la meua categoria el 97. A la Classificació General de la meua categoria estic al lloc 40, amb 1846 punts i una carrera menys.... ja he recuperat 6 llocs jajajajajajaja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada