8/10/12

Morro del Porc

Hui ruta amb la bici, he anat a Bocairent per deixar el cotxe al taller per a que em canvien una cosa i mentre.... vaig a pegar una volta. Ací podeu vorer l'edifici de Mobles Vañó, encara que hi ha un cotxe davant que ho tapa un poc.

Acte seguit vaig per l'antiga via del tren Xixarra fins l'Ermita de Sant Antoni de Dalt i per la Font del Rotglar cap amunt. hi ha que vorer que gorrins que son alguns, tant costa tirar-ho al fem??

En lloc de pujar pel camí habitual, he continuat empentant la bici per arribar al cim del Morro del Porc, encara que tampoc passa eixa senda pel cim. Una vegada allí sentia moltes veus però no veia d'on venien. He continuat pel camí fins arribar al desviament que baixa a la Font de la Malladeta.

Ací continuava sentit els crits i esta vegada si que he vist d'on venien, de la torreta del Vinalopó. M'imagine que tots els animals que hi han a la Serra Mariola han sentit l'algaravia.

He baixat fins la fabrica de Blanes i m'he posat a buscar el camí que du al Toll Blau.

He estat just damunt del Toll, no he fet cap foto perquè volia anar però no he trobat la senda que du allí i després d'estar arrapant-me les cames amb tota classe de punxes i matolls he decidit tornar, eren ja les 12'00 del matí i tenia que arreplegar el cotxe.

Així que encaminant-me cap al Mas de Guilella i el Mas de la Casa la Rambla fins el Port de Mariola. Tire a baixar per la "caguetera" i a la primera curva..... quasi em cague damunt. La bici ha començat a moure com una serp i he estat a punt de caure.... roda de darrere punxada. M'ha fastidiat la baixada.... ja que darrere venien un cotxe i una moto i no volia que m'adelantaren. He tingut que parar per a canviar-la i després ja he baixat tranquil fins el poble per arreplegar el cotxe.

El perfil de la ruta.

I ací un xicotet vídeo de la ruta.

1 comentari: