31/3/12

Vallada

Hui eixida amb la bici, i ademés de les ben llargues. Volia fer hui molts km així que he anat per vorer la gent del poble quina ruta tenia pensat fer, i com han dit que a Vallada he anat amb ells. Érem molta gent, crec que 14.

Hem eixit del poble per fer la senda que va per la pirotècnia i puja cap a La Barraca, allí hi havia un home passejant un gos, era prou gran i a estat a punt de tirar a algú varies vegades ja que venia darrere de nosaltres, sense dubte l'amo que també venia cridant darrere no sap que deu de dur-lo lligat. Una vegada baix del Port, no se per que hem pegat una volta per uns camins per a tornar a eixir a la recta i anar en direcció al Polígon d'Alcúdia de Crespins i cap a Montesa.

En este punt i degut a que jo era el mes lent, he decidit anar davant i anar pujant La Selectiva mentre els altres es llevaven roba. Han tardat prou en eixir perquè només m'ha passat Joanitet. Una vegada al Corral de Campanilla ens hem dirigit cap a l'esquerra per la pista per a agafar una senda plena de truscos, afortunadament sense contratemps. A partir d'ací, i amb vistes de Vallada.... topabajo.

Ací teniu un enllaç a un xicotet vídeo que he fet fins que la càmera s'ha parat ella soletes.

Hem anat per uns caminets i hem creuat un riu per arribar al poble, ací hem tingut un contratemps important ja que un xic ha perdut el tornillo de l'amortiguador. Afortunadament l'ha trobat.

Encara que hem arribat molt tard, molt bon lloc per anar a esmorzar. Bocata endurer 100%.

Beguda tota la que hem demanat, cacaus i olives en han tret varies vegades... 5€!!!!!!!!!!!!!! Com deien el general McArthur i Terminator.... Volveré!!!!!

Foto del grup, encara que no estem tots perquè alguns havien eixit davant.

Una vegada recuperat l'estómac hem tornat cap al poble, però en lloc d'anar per La Font d'Espanya hem anat en direcció a Canals i després pujar el port. Al final hem arribat una mica tard, ja eren les 14'00 i 60 km a les cames.