20/9/09

XVI Volta a peu Quatretonda

Dissabte per la vesprada es va disputar la 6ª prova del circuit. El divendres vaig vore el perfil de la prova i vaig vore que al km 6'5 hi havia una forta baixada i després una forta pujada, aixina que la "estratègia de carrera" era evident.... aguantar fins a eixe punt i a partir d´ahí incrementar el ritme. Vaig eixir prou avant i vaig vore que el primer km anava molt rapit, aixina que vaig contemporitzar un poc.... va començar a passar-me molta gent però savia que tindria oportunitat de remuntar, i aixina va ser, una volta en el km 7 vaig incrementar el ritme i vaig començar a adelantar a molta gent i com intente fer sempre l'últim km a tope. Primer pas per meta.


Els 10 km de la prova els vaig fer en 42'49, que si he calculat bé, es a 4'25 el km. Això per a mi es tot un tempàs. Al final vaig quedar el 181 de 533 participants, quedant a la meua categoria el 94. A la general he millorat 6 places novament i estic el 34 amb 2.306 punts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada