17/6/12

VIII Marxa d'orientació Bocairent


Hui he anat a Bocairent a fer la Marxa d'orientació, crec que es la 8ª edició.


He arribat una mica just, ja eren quasi les 8'00 i no tardarien en començar a eixir els primers, per la qual cosa jo he sigut dels ultims. Els primers en eixir han sigut Carlos amb la seua dona al tandem.


Mentre esperaba el meu torn he fet un parell de fotos al globus que hi han al poble.


Jo en concret he eixit el 21, crec que al final hem sigut 33.













Al poc d'eixir, en concret a la segona indicació m'he equivocat. No m'eixia una distància i he tornat enrere per tornar i tampoc, en aixó m'han passat uns altres i he preferit asegurar en lloc de pegar darrere d'ells..... i tampoc m'eixia la distància, he tornat al punt d'eixida i hi havia allí un altre xic i ja ens han indicat per a seguir fent la ruta.

Anàvem seguint una senda que pareix que es nova, han tapat una acequia i s'ha quedat una senda molt xula. Al poc arriba a la carretera que va a Alfafara i a partir d'eixe moment ja era completament nou per a mi el recorregut. Primer una forta pujada on es veia Bocairent al fons.













Després de passar el segon punt de control ha vingut la millor part del recorregut, una antiga senda carbonera que estan recuperant ja que estaba totalment perduda.

Després de creuar la via del tren un parell de vegades he arribat a l'Ermita de la Verge de la Llum i hem anat per darrere, descobrint una font que no sabia ni que estaba.
Al poc he arribat a Alfafara i he començat a pujar, primer per asfalt, després per formigó i acte seguit per una senda molt empinada. Hem continuat baixant per una senda prou empinada i amb pins a terra per arribar al control nº 7 i novament a Alfafara. Per l'antiga via del tren xixarra teniem els dos ultims controls i a meta per a disfrutar d'un bon esmorzar.

 

He arribat a meta amb un temps de 2'45, ja sabia que no anava a guanyar jajajajajaja. El millor es que sempre passes per llocs nous, de fet, per a mi, hui ha sigut practicament tot nou i el millor de tot es que m'ha agradat i ho he passat bé. Ací la resta de les poques fotos que fet... coses de la competició jajajajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada