12/4/10

Ruta Dos Aigües amb moto

Esta setmana com estic estudiant no he eixit amb la bici, vaig eixir amb la moto.
La ruta era anar a Dos Aigües amb la gent del club GS, però esta volta la vam fer del revés.
Un poc passades les 8 es vam ajuntar a la rodona de l'Olleria Xicopont, kikorro i jo i vam anar a la gasolinera del port on ens esperava Thunder. D'allí per l'autovia fins a l'Alcudia i a Montroi on ens esperaven Barastuff i Vathen, i casualitats de la vida.... vam arribar tots al mateix temps. Si ho haguérem fet a posta no ens haguera eixit jajajajajaja.
Després de les presentacions de rigor ens dirigim a fer la ruta.... està molt bé açò d'anar tots juntets.

Dalt de Dos Aigües hi ha un mirador amb unes vistes absolutament espectaculars.






Açò pareix un circuit.


Merescut esmorzar amb un dia fantàstic i unes vistes no menys roïns.

Després d'esmorzar jo vaig tornar per on havia vingut per arribar mes prompte a casa i els altres van continuar cap a Bicorp i Énguera. Que mes puc dir..... fenomenal dia, fenomenal ruta i fenomenal companyia. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada