3/8/09

Per a estirar les cames

Com la eixida del dissabte va ser curteta, de només 21 km, pues ahir vaig eixir a pegar una volteta i en vaig fer 30. Vaig baixar pel Salido i vaig anar cap a Bellús on volia vore una sendeta si era ciclable.... i clar.... la vaig fer del revés per a variar. La veritat es que quedarà molt xula com a final de traca de la trialera de Romeguera, encara que per als mes turroners, per als demés igual tenim que baixar de la bici perquè es molt empinada i amb un escaló al final.


Per ací anava una xica corent.


Després vaig anar per Guadassèquies cap a Alfarrasí per a vore si ja havia baixat el nivell de l'aigua del riu pel punt que vaig descobrir al fer la ruta d'orientació, i si que es pot creuar.... sols que hi ha que agarrar una miqueta de velocitat i au. Després vaig aprofitar per a passar pel Rodat i vore la matinal de motos juas juas juas El perfil de la ruta.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada