24/3/12

Benicolet

Hui ruteta amb la bici, després de 15 dies de no agarrar-la per la tos, he preferit hui no fer una cosa molt tècnica però si amb quilòmetres. Així que he anat fins Benicolet.

Vaig estar a punt de fer esta ruta ja fa quasi un any veient un incendi però no vaig arribar tant lluny com avui. També vaig passar per ací els dies de la tos. Es una ruta per a fer en dies de pluja ja que es totalment per agggsfalt, llevat dels 5 metres que hi han per a creuar el riu.

He anat pel carril bici fins Montaverner i allí he agarrat el camí que va cap a La Pobla del Duc, per ací la boira que es fa al pantà de Bellús es l'única companyia.

Un poc abans d'arribar a La Pobla està el riu...

.... després de les últimes pluges ve mes crescut i m'he banyat els peus totalment, per desgracia no en duia de repost i he tingut que anar amb els peus xorrant. He creuat el poble i he continuat tot recte pel mateix camí que vaig fer l'altra vegada. Arribes a un punt on hi ha un encreuament de 4 Camins, de fet es diu així. Un camí es pel que he vingut jo de La Pobla del Duc, l'altre on vaig Benicolet, a la dreta Castelló de Rugat i a l'esquerra Llutxent.

Una vegada he arribat a Benicolet he vist una cosa que m'ha agradat molt.... un mercadet.

On m'he pogut comprar un parell de calcetins.... quina gracia anar amb els peus secs jajajajaja.

Ací he pensat en anar cap a Quatretonda o Benigànim, així que li he preguntat a un home major si hi havia un camí... i m'ha contestat de molt mala manera.... li dec d'haver preguntat al tonto del poble.

Així que he tornat pel mateix camí que he vingut, pareix que he anat prou ràpid ja que he arribat al Refugi Antiaeri de Pla de Missena a hora d'esmorzar.

A continuació he tornat a creuar el riu, i evidentment.... m'he tornat a banyar els peus completament, però esta vegada prop de casa ja no em preocupava i he arribat a casa a les 11'15 amb 45 km. Nostamal!!!!

El perfil de la ruta.

7 comentaris:

  1. yeee, hui he estat en castello de rugat, haber pasat per alli y haberem esmorsat jajaja
    a vore quin dia en fas una visita al mercadet del teu poble. au

    ResponElimina
  2. el dijous este vaig, i despres una semana no i l'altra si.

    ResponElimina
  3. però jo estic treballant, dissabte no vens????

    ResponElimina
  4. no disaptes vaig a castello de rugat y quatretonda. alli el mercat el fan dijous nomes

    ResponElimina
  5. ooooooooooooooooosti.... el dia que em vas vorer anaves a quatretonda???? si vam estar a un baret fent-se una cervesa.... mecaguenlalletdepot!!!!

    ResponElimina
  6. alli estaba, lo que jo a les 13.00 ja no estaba alli.este disapte torne a anar. un saludet xic

    ResponElimina