18/1/15

Agullent

Hui he tornat a eixir amb la bici, estic eixint poc perquè entre el constipat i que des de que han deixat de fer-me la rehabilitació al muscle quan agarre la bici o vaig a nadar em fa mal. M'han fet una ecografia al muscle i diuen que no hi ha res, però el mal continue quan faig un poc d'esforç.

Havia quedat amb Pedro en Agullent a les 10'30, així que com hui es suposaria que feria fred no he matinat molt. He eixit a les 8'30 i no feia tant de fred com pensava. Com tenia temps de sobra baixe cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap amunt. Una vegada a Aielo vaig per dins del poble per tardar un poc mes i novament per la via de servei cap al Camí Reial de Gandia. Allí em desvie per anar cap a Agullent. Una vegada a la rodona de la carretera només em queda anar cap amunt. He arribat a les 10'00, un poc mes prompte del previst així que tinc temps de fer-me fotos.

Continue pujant fins l'inici del "Tourmalet", en realitat es Senda dels Enginyers però es conegut pels ciclistes amb l'altre nom.

En eixe moment sona el telèfon, estic salvat perquè ja em costava molt pedalejar. Pedro diu que van a baixar per la senda. Perfecte estic ací, comence a vorer com baixen però es claven per algun lloc que no conec perquè no passen per davant de mi. Al poc em torna a cridar Pedro i vaig directe al bar.
L'entrepà no era res de l'altre mon i el preu un poc car i damunt tarden molt en servir. Resumint, que no m'ha agradat el lloc.
Hem eixit molt tard, eren les 12'15. Ja no arribe per a vorer la Publicació de Bocairent. M'acomiade dels companys i torne per on he vingut, però el mes directe possible. Cap a la rodona de l'entrada del poble i a buscar el Camí Reial de Gandia i per la via de servei cap Aielo.
Després em desvie pel Camí del Ras per arribar al poble a les 13'05 amb 39 km. No està gens malament, continua fent-me un poc de mal el muscle. Els metges em diuen que no es res.... ja vorem.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada