6/12/10

Ivestiganda endurera per Quatretonda

Ahir vaig anar a investigar el Pr de Quatretonda, ja feia temps que el tenia pendent. La veritat es que la Serra de Quatretonda dona molt de joc, encara vaig vore mes sendes i com està tot senyalitzat et dones conter que encara queden coses per vore.

Vaig eixir a les 8'00 i estaven la gent de l'olleria, sorprenentment no anaven a fer la d'Enginyers i anaven a Pla de Corrals per la qual cosa vam fer un tros junts, em van dir que volen fer el Barranc dels Tarongers i volen que es ho ensenye, però es dic on vaig i no volen vindre.....

Una volta deixat la pista que va a Pla de Corrals, primer vaig per un camí que te una porta, està oberta però em dona mal rotllo passar per ella. Passe pel costat d'una caseta i pel mig d'una altra, aixó no m'agrada gens, però a 20 metres hi ha un pal de senyalització que m'indica dos camins, un d'ells a la Cava de la Falaguera que es el que continue.
A partir d'ací comença una pujada en la que vaig alternant els trams de pedalejar amb els d'espentar la bici, de totes maneres te molt bona pinta.




Comencen a caure unes gotetes, no son una cosa molt seria però si que van banyat les roques, com sempre que vaig d'investiganda..... vaig al revés, la senda te uns quants passos xungos per a fer-la baixant.


Mentres vaig pujant les vistes son espectaculars.

Quan arribe dalt de tot, tinc que anar una mica planejant per dalt de la serra, baixe un poc i torne a pujar per arribar dalt de Pinet, a la dreta continua una altra senda.

A partir d'ací ve la baixada, no es massa complicat i arribem a Ca el tio Honorio, on hi ha un creuament que indica Pinet a 45' caminant. Jo vaig cap a l'esquerra i arribe a la Cava de la Falaguera, està a mes de 6 km de l'indicador que havia vist al principi i pensava que ja l'havia passat.

Continue baixant, es un camí moooooolt empinat amb moltes pedres i amb trams formigonats que encara son mes empinats, pensava fer-la del revés per vore si per on havia pujat es podia baixar, però este tram es tan empinat que serà impossible de pujar.
Arribe a la pista de Pla de Corrals i vaig cap a l'esquerra, passe l'area recreativa del Pla dels Engolidors on gire ràpidament a la dreta deixant la pista i comence una nova pujada de 3km on vaig alternant el pedalejar amb espentar la bici fins que arribe a El Molló. Em pose les protes i cap a baix. Es una de les millors trialeres que conec i ademés la vaig fer tota llevat d'un escalonako amb curva.... que canya!!! a vore si la pròxima volta el faig també. D'ací no pose fotos però podeu consultar l'entrada d'Investiganda endurera2.

I després des de Quatretonda fins a casa pel mateix camí que havia anat, he arribat a casa prou tard, ja eren les 14'00 hores amb 60 km a les cames, dels quals 25 de pura serra.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada