19/12/10

II Christmas Classics Sant Vicent del Raspeig + Demo Trek

Hui he anat a Sant Vicent del Raspeig a fer una marxa, feia mes d'any i mig després de fer l'última.
El motiu d'anar ha sigut que ademés es feia una Demo de Trek, per la qual cosa teníem mes de 30 km per a provar la bici.

A les 7'30 ha tocat el despertador, després de gitar-se anit massa tard ha costat una mica alçar-se, i mes encara al vore que estava plovent. Però com uns valents, el meu germà, la meua cunyada el meu fill i jo hem anat cap allí. Arnau ha vingut perquè per als xiquets feien una Gymkana, on podia fer uns jocs amb la bici i hi haurien castells unflables.

Jo tenia el problema del dit, ja no el tinc tan morat com l'altre dia, però encara note unes molèsties. Per això he agarrat nolotil per si em feia mal, havia pensat en prendre'l abans d'eixir, però com no em molestava per a pedalejar no ho he fet i he aguantat tot el matí bé.

Jo vaig demanar una Remedy 9'9, però no en tenien per a la Demo de la meua talla, aixina que he tingut que conformar-me en una Remedy 9. El meu germà ha optat per una d'eixes de roda de 29'.

Una volta hem arreplegat els dorsals i el maillot de regal, hem arreplegat les bicis i ens hem preparat per a eixir. En eixos moments no plovia. He tingut l'oportunitat de parlar amb Sergio Mantecon, un dels Pros a nivell nacional. Un xic molt simpàtic i que no ho te gens cregut, llàstima que no he pogut fer-me una foto amb ell.

El recorregut estava prou bé, les zones on hi havia fang encara que costava pedalejar tampoc s'apegava tant i on eren roques tampoc patinava en excés encara que si que hi havia que anar en compte.
Després de 2'29 aixina estava, per davant estava prou net, però per darrere pesava dos kilos mes jajajajajaja.

Conclusions de la prova de la bici.
1r. Pesava un poc mes que la meua.
2n. A pesar del pes, pujava prou bé i baixava de meravella.
3r. El canvi ha funcionat de luxe a pesar del fang, he vist a dos xics amb la cadena a les mans.
4t. Notava que era mes xicoteta que la meua.

Conclusions de la Marxa.
1r. Molt bona idea organitzar alguna cosa per entretindre als xiquets i que puguen acompanyar als pares.
2n. Contar amb un corredor a nivell nacional que corre en companyia de tots els aficionaillos.
3r. Poder disputar la prova al mateix temps que proves una bici.
4t. El recorregut estava molt ben marcat, en ningun lloc ha hagut perill d'enganyar-se.
5t. Excel·lent recorregut, ja que hi havien dos trialeres prou tècniques,cosa rara en proves d'este tipus i on molta gent baixava a peu.
6t. Ha sigut una passà, que manera d'engorrinar-se i disfrutar del fang, des d'el dia de la Bikerent que no ho passava tan be, encara que he notat a faltar el guardabarros.
7m. Una manguera d'aigua per a netejar la bici.

A part de les anteriors conclusions, està la mes cridanera de totes, i es que pots fer la marxa amb una bici que no es la teua i quan arribes a meta, la tornes i ten vas a menjar, beure, dutxar-te etc sense preocupar-te d'estar pendent de la bici.

La suma de les anteriors conclusions implica que l'any que ve.... repetiré. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada