20/11/17

Venta Gaeta

Ahir vam fer ruta amb la moto. Només estàvem Juanvi i jo i ell va dir que anàrem on jo vullguera.... Venta Gaeta??? Venta Gaeta.
Arrepleguem a Victor i per retallar un poc de temps anem per l'autovia cap a l'Alcudia, Carlet, Montroi i cap a Dos Aigües. Agarrem unes motos i ens deixen passar, també veig que hi ha alguna curva banyada. Arribem a Venta Gaeta a les 10'30.

Comença el festival.... primer uns plats de picadeta.

Després l'esmorzar.... creïlles, ou, xulles, llonganisses, botifarres i xoriços

Va sobrar menjar per a un mes.

Després del cafè reprenem la marxa. 10€ amb tot el que hem menjat.... i el que ha sobrat... no es gens car. Continue anat jo davant. Una vegada a la Nacional anem cap a Cofrents, Jalance i Aiora on parem. Es fa tard i jo tinc dinar en ca el meu germà. Així que en lloc d'anar cap a Enguera anem rectes cap a Almansa i per l'autovia cap a casa on he arribat passades les 13'30 hores i un bon grapat de quilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada