26/11/17

Tibi

Hui li ha tocat el torn a la moto.... açò es un no parar jajajajaja
Tot i que esta setmana vaig treballar de nit, hui no m'ha costat alçar-me... pot ser la pallissa d'ahir en la bici i no pegar una becadeta per la vesprada em va fer dormir a gust per la nit.
A l'hora vaig a fer-me el cafè tot i que eixim una mica tard. Diu Juanvi d'anar per Bocairent i Onil a esmorzar a Tibi... OK.
Un poc d'autovia fins Ontinyent i després cap a Bocairent, Banyeres, Onil, Ibi i finalment Tibi on parem a esmorzar.

Llom, formatge, ceba i bacon... gens malament.

Juanvi te que anar a treballar però com encara va be d'hora li dic de baixar a Agost i tornar a pujar. Anava jo davant amb Juanvi i Victor a roda. Els dos han coincidit en dir que tot i no haver passat mai per ahí els ha agradat la carretera.
Tornem a Tibi i anem direcció Xixona, pugem la Carrasqueta.... mooooolt espaiet... hi ha cua de cotxes i no es pot avançar.... la baixada no ha sigut mes ràpida. Una vegada a l'autovia directes cap a casa passant per baix d'Atezeneta i Montaverner fins arribar a l'Olleria.
Diu Victor de parar al Pajarita i fer-se una cervesa.... acompanyada de bolets i cansalada cortesia de Pajarita.

Bona ruta i bon matí passat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada