8/11/17

Scott Demo Day

Dissabte per la vesprada a la Fira de Cocentaina vaig vorer unes bicis, no em va agradar el tema d'un plat i de la roda Plus perquè quan vaig provar la Cannondale Bad Habit em vaig notar molt llastrat, però el de la tenda em va insistir en que les provara.
Ahir vaig anar a Alcoi per a provar-les. Primer vaig provar la bici d'endur, la Genius 710 Plus, dos plats i frens XT.... el que jo tenia pensat però amb la roda mes ampla....

En concret 2'80

Vaig eixir d'Alcoi i comence a pujar per la pista de Serelles, de moment bé. Arribe a la Caseta dels Fadrins i faig una lleu baixada.... osti!!! Torne a pujar pel mateix lloc i de seguida comence a avançar a uns ciclistes, son majors i no te mèrit però.... un em pregunta si la bici es elèctrica..... locuaaaaalo????? Un poc mes amunt arribe a la Font de Serelles després d'un bon costeró. No se si he pujat millor que en la meua però pitjor jo diria que tampoc.

Passe pel costat d'una basseta i arribe altra volta a la pista, veig una senda que va cap a baix pel costat del Mas de Serelles. Anem a vorer que tal es baixant. Primer hi ha un tram amb prou de pendent i molta pedra solta...... BRUTAL!!!!!!
No s'ha mogut la roda en ninguna pedra, pots anar recte sense anar buscant la millor traçada ni preocupar-te de si hi han pedres o no. Després ve un tram amb mes vegetació.... molt xula la baixada.

Arribe a Alcoi de nou i...... PERÒ SI HE BAIXAT EN LA BICI MIG OBERTA!!!!! Havia estat provant el Twinloc i l'havia deixat en la posició intermitja en lloc d'haver-la obert a tope per a la baixada.
Conclusió: En dos plats he pujat bé i al baixar al poble que he planejat un poc per a fer un sprint no he notat que faltara un plat per dalt i bloqueja molt les dos suspensions molt bé. Les rodes Plus m'han sorprès perquè no he notat que em llastraren pujant i baixant donen una seguretat ESPECTACULAR. Quan vaig provar la Bad Habit igual feia poc de temps des de l'accident i encara estava prou fluix. La Genius 710 Plus es una màquina de guerra.
Després li ha tocat el torn a la Spark Plus.

Es una bici de All Montain i no d'endur, porta un plat i menys recorregut de suspensions.

Quan estava fent estes fotos he vist a Esther.... o millor dit m'ha vist ella a mi i m'ha dit com es diu la baixada però no ho recorde. He fet el mateix recorregut que en l'altra però en l'ultima rampa abans d'arribar a la Font de Serelles si que he notat que em costava pujar mes que en l'altra. Pegue un mos i un glop d'aigua i...... obric el Twinloc abans d'arrancar.

Comence a baixar.... fa 40 minuts que he baixat per ací així que ja se on està cada pedra. Esta bici no frena tant bé com l'altra però així i tot baixe mes rapit que l'anterior vegada. BRUTAL!!! Per ací he baixat les dos vegades.

Conclusió: Tot i ser una bici de 120 baixa molt bé, les rodes Plus li donen ixe punt e seguretat i confiança que pots tirar-li a tot, els frens son mes fluixos que en l'altra però continuen sent millors que els que porte jo a la meua bici.... cap derrapada en ninguna de les dos bicis. El que no m'ha agradat ha sigut el monoplat.

Conclusió final: Després de provar les dos bicis ja tinc clar que no vull la bici en un plat i que vull els frens XT. La roda Plus???? Bufffffffffff abans no la volia i ara es una altra incògnita que afegim al dilema de quina bici elegir.

2 comentaris:

  1. Rafel jo estic interessat en una bicicleta mtb en què puga defensar-me un poc millor per les pedres, ja que jo no sóc molt destre és aqueix terreny i la bicicleta que tinc ara és molt bàsica...a veure quina em recomanes que no sobrepasse dels 2.000 eurets.

    Un saludet campió.

    ResponElimina
  2. la que tinc jo ara jajajajaja.

    Per eixos diners ja pots comprar una doble d'alumini ben equipada. Crec que amb 120 de forqueta pots apanyar-te perquè no crec que et claves per llocs massa complicats.... de totes maneres això es parla molt millor amb una cervesa fresca. ;)

    ResponElimina