10/11/17

Gran Premi Xest. Divendres

Em vaig guardar un dia de vacances per anar a Xest a vorer els entrenaments de les motos, així que després de portar a les xiquetes a escola cap allí.

Agarre l'autovia i directe a Alfarp per esmorzar. Entrepà de carn de cavall.... excel·lent!!!

Continue cap a Montroi per a no fer autovia fins arribar a Godelleta i vaig directe al circuit. Comencen els Entrenaments Oficials de Moto3 on Jorge Martín ha fet la Pole provisional (per a variar) seguit per Canet, Guevara i Mir.
Arriben el meu germà i la meua cunyada i veiem junts els entrenaments de MotoGP, on el mes destacat ha sigut la caiguda de Marquez.

Tot i que al final ha fet quint ha sigut dels dominadors amb la companyia de Pedrosa que ha fet segon i Lorenzo la Pole provisional sense Mapa 8.
Després vaig cap a la Fira de Mostres per a vorer el Saló 2Rodes. Ja feia molts anys que no anava. Només entrar escolte una veu d'algú parlant per telèfon.....

Sempre es agradable trobar-se amb bones persones i Pablo ho es. Després puge i pegue un mos rapidet i vaig a vorer les motos. Com sempre la Monster de les que mes m'agraden.

Tot i que jo he anat per vorer les bicis. Orbea Rallon.... pepinako

La Pyrenatic Bucardo.... carbono, tot amb XT, Fox Kashima.... i amb un preu ESCANDALÓS!!!!!!

Una vegada he vist les varies marques he anat cap a Xest. Com sempre estan per allí els "Bojos amb els seus caxarrakos"


Un bon consell sempre es d'agrair.

Una vegada han passat les 19'00 hores ja he començat a anar cap a la moto i he tornat a casa. Dipòsit ple per a demà i a descansar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada