11/11/17

Gran Premi Xest. Dissabte

Hui entrenaments oficials a Xest. Arnau i jo anem cap allí, però, abans parem a esmorzar a Massalavés on havia quedat amb el meu amic Luis que venia de Cartagena.

Hi ha molta varietat per a triar...

Jo m'he demanat Suc d'anguila.

Després d'esmorzar hem anat a Alberic perquè Luis tenia problemes amb la bateria i volia canviar-la, no hem trobat cap taller obert i hem anat a un centre comercial d'Alzira on l'hem canviat sense problemes. Eixim a l'autovia i ens desviem per Llombai fins arribar a l'A3 i entrar al circuit. Ens ha costat un poc perquè ja eren les 12'00. Comencen els entrenaments oficials. Al final es com es costum Martín ha aconseguit la pole.

Després li toca el torn a MotoGp. Com sempre el protagonista es el mateix.

Tot i la caiguda, encara a aconseguit la pole i Zarco la segona plaça seguit de Iannone

Després ens hem anat a Xest, directes a dinar tranquil·lament al xino. Després a vorer com fan el burro.



Encara no eren les 19'00 hores i Arnau m'ha preguntat que si se'n podíem anar que estava cansat. Així que poc a poc hem anat baixant fins on tenia la moto aparcada i cap a casa que demà toca matinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada