9/8/17

Riópar

Ahir va tocar volta amb la moto. M'alce matí i com encara tenia mes de mig dipòsit de gasolina, en lloc d'anar a prendre cafè i omplir-lo, comence la ruta.
Un poc d'autovia direcció Almansa i em desvie cap a Montealegre del Catillo, Fuente-Álamo i Ontur. On pare per a fer-me el cafè i reomplir el dipòsit. Continue cap a Tobarra i abans d'arribar a Hellín em desvie cap a Ayna.

Pare al.....

I em dispose a fer unes fotos...

Continue fins arribar al sidecar fet amb una vespa. Es un homenatge a una pel·lícula que es va rodar al poble. "Amance que no es poco". 

Son ja les 10'00 així que vaig a buscar un bar per esmorzar. Es veu que per ací si no demanes cacaus, olives i cafè no te'l trauen. 

El tamany era considerable, fet a la brasa i 4'50€.... no està gens malament. Continue ruta, hi ha un altre mirador però no he parat. Continue per una carretera que em marca el gps... hi ha una senyal que diu que es un camí forestal.... està asfaltat però com no se si 10 km mes avant deixarà d'estar-ho.... pegue la volta i m'encamine cap a Elche de la Sierra i Riópar.
El GPS em diu que si continue la ruta arribaré a casa a les 15'30.... massa tard. Pegue la volta i torne cap a Elche de la Sierra i Hellín on torne a reomplir el dipòsit. Continue cap a Albatana i per la mateixa carretera que he vingut cap a Montealegre i Almansa on agarre l'autovia fins a casa on he arribat a les 14'05.... abans de que vinguera la jefa per a dinar jejejejejeje
El mapa de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada