10/8/17

KDD Rochling

Per a hui havíem quedat uns quants companys de la feina per a pegar una volta per La Mariola. A les 7'45 arribe a l'estació i encara no hi ha ningú. Comence a descarregar i de seguida van arribant tots. Al final érem el meu germà Raul, Jose i Ramón de Villena, Carlos de Muro i jo.
Comencem pujant cap al Polígon, fa prou de frescor i pel Camí de Banyeres cap a Sant Antoni, es desviem per a passar per la Font del Rotglar i per l'Ecoparc fins a Banyeres. Continuem pel Camí de la Serra Mariola i baixem per una senda cap a la Rambla del Vinalopó parant al Naixement.

Continuem cap al Mas de Guilella i es desviem cap al Mas de Reiner. per ací ja vaig jo prou tocat.... estos estan molt forts i em duen tot el temps amb el ganxo. Agarrem el Camí del Somet i jo vaig pujant tranquil al meu ritme. Ramón baixa un tros per acompanyar-me fins arribar al Mas del Somet.
Baixem per les Costeretes de Càpito i pel Camí de la Casa del Bou cap al Pla d'Aparici i al Camping on hem parat a esmorzar.


Jo m'he demanat l'entrepà de la casa.... bacon, ceba, formatge i ou.

Estava bo, però 8€ es caríssim.... poques voltes vindré a esmorzar ací amb eixos preus.
Continuem pel Camí del Mas Nou i es desviem per la senda cap al Mas del Mingolet. Eixim a Sta. Barbara i ens desviem per a baixar cap al poble. Raul i Jose baixen per la Trialera de la Sarsa i Carlos, Ramón i jo per la Trialera de La Mola que es mes divertida.
Quan arribem baix estan esperant-nos i pel Mas de l'Alboret eixim a la via i tornem al poble arribant a les 12'00 i 38 km. Jo he arribat mort.... m'han maxacat vilment.... BON ENTRENAMENT!!!!!
Carlos i jo hem anat a fer-se una cervesa.... es nota qui es endurero i qui rallyman jajajajajajajaja. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada