15/8/17

Bateria de Castillitos- La Manga

Hui ha tocat fer un Super-rutó en moto. Tenia previst fer una altra ruta però com per allí marcava aigua he canviat de lloc. Ahir li vaig preguntar a Luis si podíem quedar però am va dir que no te la moto. Dona igual, vaig soles.
L'altra vegada que vaig anar cap a Cartagena, vaig anar a una caseta on estaven fent matança de porc. Vaig menjar per a una setmana!!!! Quasi rebente. I em vaig quedar en ganes d'anar al bar que tenen els de la caseta perquè em van tractar com si em conegueren de tota la vida.
A les 6'00 del matí em desperte.... el cuquet... encara falta un poc per a que sone el despertador però m'alce. A les 6'45 ixc de la gasolinera. Com està tant lluny no hi ha altre remei que fer molta autovia. Es avorrit però es el que hi ha. Agarre l'autovia direcció Alcoi. Quan passe el túnel del Barranc de la Batalla hi ha molta boira, tinc que anar netejant la visera. Al poc desapareix i va començant a pujar la temperatura. Quan baixe cap a Alacant ja es molt agradable. Pare a l'àrea de servei de Santomera, ja a la província de Murcia per a fer-me un cafè.
Continue cap a Murcia, Alhama de Murcia i em desvie cap a Mazarrón. Al poc deixe d'anar per autovia i ja vaig per carretera. Pare a una gasolinera per omplir el dipòsit i buidar l'altre dipòsit i de seguida arribe al bar, son les 9'30, mes prompte del que pensava però com he matinat es bona hora per esmorzar.

M'he deixat aconsellar i m'han tret mig entrepà, no recorde el nom que m'han dit. Es una carn adobada, amb ceba i formatge. Boníssim.


I el preu millor encara.... 3'50 € FLI-PE!!!!! Quan he eixit encara hi havien mes motos que quan he arribat, no hi ha dubte que es un bar freqüentat per moters.
Torne cap arrere per la mateixa carretera que he vingut però esta vegada em desvie per anar a Bolnuevo per a vorer les famoses erosions, Las Gredas de Bolnuevo.

Es podria dir que es el Timo de l'Estampeta.... creia que seria un lloc amb molt d'encant..... difícil d'arribar.... però res d'això.... tens que agarrar un bon angle per a fer la foto i que no es veja la casa que hi ha a la dreta i si la fas cap a l'altre costat es veu que estas a l'aparcament de la platja.

Continue cap al Port de Mazarrón i faig el tram bonic de la carretera, encara que es mes bonic de baixada cap al Port. Continue direcció Cartagena per anar a la tercera parada de la ruta, la Bateria de Castillitos.

Menudes castanyades que pegaria això. Li he sentit dir a un que cada projectil pesava 78 kg i arribava fins els 35 km....

Torne a desfer la carretera per la que he vingut i quan arribe baix continue direcció Cartagena, passe pel Port i els Museus Navals. Ara vaig direcció el Far del Cap de Pals.

Foto ràpida i direcció La Manga. A mesura que vaig avançant veig que hi han uns cartells indicadors, he parat al que millor podia fer la foto, el 14... en hi han 19.

He arribat fins el final, tot i que el 19 no l'he vist. Però he passat per este pontet tant cuqui que dirien les meus filles.

No se que haurà passat però deu haver sigut greu perquè mentre anava i tornava han passat 4 ambulàncies. Ací estic en un dels trams mes estrets i en el que es veuen els dos mars. En este cas a la dreta el Mar Menor i a l'esquerre el Mar Mediterrani.


Com per ací deu ser prou car i encara no tinc molta fam, desfaig tot el tram de La Manga i vaig direcció los Alcazares per la nacional on ja he parat a dinar.... en un principi he parat davant d'una bar que havia vist que era de tapes pensant-me que seria d'eixos de tapes i pinxos per menjar algo rapit però quan he entrat he vist que era un restaurant normal.... hi ha que estic ací, no vaig a altre lloc. Tampoc ha estat gens malament..... ni de preu ni molt menys de qualitat.



M'ha dit el del bar que no calia que anara per la nacional.... que podia entrar a l'autopista de peatge però que havia d'eixir abans de Pilar de la Foradada per a no tindre que pagar. He fet això i m'he estalviat prou de temps per no passar per uns poblets. Continue per la nacional direcció Torrevella i Santa Pola. Per ací s'han pegat una bona castanya dos cotxes.... el que anava darrere aniria mirant les salines i s'ha clavat BAIX d'un altre cotxe.... si si.... estava baix de l'altre... no es que li ha pegat i l'ha empentat... es que s'ha clavat baix. Jo he tingut la precaució de parar a una esplanada.

Torne a parar per a reposar gasolina i m'explica l'home com anar cap a Mutxamel.... prou fàcil així puge per La Carrasqueta i ja agarre l'autovia dalt d'Alcoi i cap a casa. Arribe al poble a les 18'30 i 612 km. Netejar la moto i engrassar la cadena i llesta per al pròxim dia. El mapa de la ruta. 

Ací totes les fotos de la ruta. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10155398350476138.1073741902.560231137&type=3&uploaded=37




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada