30/7/17

Vallada

Este matí no m'he posat el despertador i he eixit mes tard del previst.... com a una hora mes o menys. Vaig cap al Port per la Gaveta i baixant-lo he vist una cosa que no havia vist mai.... hi ha gent per a tot... una dona pujant el port caminant cap arrere jajajajajajaja
Baixe el port i pel Camí Reial de Xàtiva cap amunt i pel Camí Vell de Vallada fins arribar al poble. Vaig al bar de costum per esmorzar i està tancat, així que pegue mitja volta i puge un poc fins arribar al primer bar que he vist.
No puc posar la foto de l'esmorzar perquè el mòbil s'ha mort. L'entrepà es diu Leo.... pexuga, sobrassada i ceba caramelitzada.... per a xuplar-se els dits.
Encara es prompte, son les 10'20 quan em pose en marxa. Vull tornar per dins del barranc del Riu Canyoles però.... es podrà passar???
Agarre el desviament per entrar dins del barranc. Es per ací??? no es pot passar... torne uns metres arrere i intente passar per un altre lloc... si que es per ací... continue avant i la senda està desfeta... fins que arribe ací i la malesa no em deixa passar.

Tinc que tornar arrere i tornar a agarrar el Camí vell de Vallada cap abaix i tornar pel mateix camí que he vingut. En una baixadeta veig un tio estès a terra.... OSTIA!!!!!! Pegue la frenà.... i el tio alça el cap.... m'ha dit que després d'esmorzar s'ha tombat i s'ha quedat dormit jajajajaja
Continue i agarre el Camí Reial de Xàtiva. Ara ve la part mes dura... tornar a pujar el Port de l'Olleria. Ja fa prou de calor i l'aigua que porte al camel quasi que val la pena no tocar-la.
Arribe a casa i rapidament.... a posar-se el banyador i a la piscina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada