15/7/17

Pla de Corrals

Fa uns dies em vaig espatlar corrent i vaig passar uns dies sense eixir en la bici per recuperar-me, hui he tornat a eixir. Com soc un bruto..... pues en lloc de fer una cosa senzilla i curta.... me'n vaig a Pla de Corrals, llargueta i un poc exigent.... no tinc remei!!!!
Volia eixir molt matí per evitar calor però al final he eixit a les 7'30. Fa bona temperatura però ja arribaré amb calor.
Vaig cap a Bellús pel Salido , Benigànim i pel Camí de Torrella cap a Quatretonda. Comence a pujar per Les Voltes i per la Rambla de Quatretonda cap a l'Alberg de la Bastida.

Continue cap a Pla de Corrals.... Tres senyals a diferents llocs indicant la Senda de l'Escaló.... mmmmmmmm... hi haurà que investigar això.



Arribe a Pla de Corrals a les 9'30, encara es prompte i no hi ha molta gent als bars, em trauen l'esmorzar molt prompte... l'entrepà de la casa.... llomello, bacon, formatge, ceba i ou... fins i tot baix de tot això hi ha pa.

M'ha costat menjar-ho tot, però com mare em va ensenyar que tot el que em posen al plat tinc que menjar-meu i jo soc un xiquet obedient....
Després de l'esmorzarot costa arrancar, hi ha un poc de tràfic i tinc que parar a l'ombra fins que es buide el camí.

Continue pel Camí de la Mallà cap a El Genovés, i pel Camí d'Alboi cap a la Xopà. Per la senda que va paral·lela al riu fins el Molí de Guarner on no m'he pogut resistir i m'he clavat al riu. La veritat es que estava fresca.

Continue per la Senda de la Cova Negra fins arribar a Bellús i per l'Assagador de la Plata pegue una xicoteta volta per allargar-ho un poc i torne a Bellús. Continue pel Camí del Corral Vell i el Camí de la Garrofera fins arribar a casa a les 12'20 i 58 km. Sense perdre temps agarre els bartuls i cap a la piscina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada