27/7/17

La Nucia

Dissabte per la nit vaig fer la nocturna amb la gent del Club Ciclista Bocairent, mentre vaig arribar a casa i em vaig gitar es van fer les 4. A les 7'30 va sonar el despertador.
Em va costar una mica alçar-me.
Vam començar la ruta cap a Cocentaina i Benilloba... per ahí anava bé, però a partir de Benassau va començar a fer-me un run run per la panxa i pel cap. Per Benimantel ja anava mal i a La Nucia vaig arribar grogui.

No vaig poder fer-me amb l'esmorzar.... mal assumpte.

Em vaig recuperar un poc però no estava bé. Quan baixem per Polop torna a agarrar-me altra volta el run run per la panxa. Vaig anar tranquil per Tàrbena i Castell de Castells em vaig acomiadar dels altres... que vagen al seu ritme i jo poc a poc cap a casa.
una vegada en casa directe a l'aseo. Hi han dies que penses... No deuria de haver eixit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada