8/7/17

Embalse del Cenajo.

A principis de gener vaig anar a fer una volta amb la moto. Aquell dia vaig avortar ruta per dos raons.... feia un fred de collons i no em marcava cap gasolinera en ruta. Hui com no tenia que fer tant de fred jejejejeje he tornat a fer la mateixa ruta però he canviat un poc la ruta per anar a una gasolinera abans d'arribar a l'Embassament del Cenajo.
He eixt un poc abans de les 8, un poc d'autovia fins Almansa i em desvie cap a Montealegre del Castillo, Ontur, Hellín.... i en conter d'anar cap a l'Embassament continue fins a Elche de la Sierra. Repose i torne cap arrere per anar a l'Embassament.

Està prou buit...

Però cap abaix te molt bona pinta.

La curiositat de la zona es que a l'entrada del túnel diu que hi ha un STOP DINS!!!!!

En efecte.... dins del túnel hi ha un encreuament amb un altre túnel.

Baix de la Presa.

Continue la ruta i ja em marca una gasolinera a 57 km..... pareix ser que si està a mes de 60 no la marca.... bo es saber-ho. ;) Per ací la carretera es molt roin però uns quilòmetres mes avant millora.... passa de ser "de puta pena" a ser "roina de collons". Arribe a l'entrador del Santuari de Calasparra, hi ha un bar i em pareix bon lloc per a esmorzar.


Es el que he demanat però amb un poc de tomaca i formatge estaria mes bo. Bé.... per 4€ tampoc es pot demanar mes.

Vaig a vorer el Santuari.... un poc mes i entre la moto dins jajajajajaja

No sabia que fora rupestre, segur que mereix la pena tornar. després passe per un Mirador i per a continuar amb la costum.... fins la cuina.

Arribe a Calasparra i continue cap a l'Embassament d'Alfons XIII.... hi ha una placa que diu que la carretera està tallada, arribe a una porta oberta.... i cap a dins.

No està tallada però no es pot passar.... o si.... Passe prop del Cañón de los Almádenes però no m'he desviat. Arribe a Cieza i continue cap a El Pinós... deixe la província d'Alacant per a tornar a entrar a la de Múrcia en Iecla i torne a entrar en la d'Alacant per arribar a Villena, Bocairent i a casa a les... amb.... quilòmetres.

El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada