9/7/17

Caminada Mariola

El dimarts em vaig apuntar a la Volta a peu de Bocairent i el dimecres em vaig espatlar corrent. Ja han sigut 4 vegades les que m'ha passat. He estat anat a un físio durant un any i no ha donat resultat. No puc córrer be i vaig castigant la cama i va acumulant-se fins que rebenta. Així que ha arribat el moment de penjar les espardenyes de córrer.... almenys un parell d'anys i després ja vorem. En canvi les sensacions de l'ultima carrera van ser molt mes que bones al rodar per baix de 4.... ahí queda eso!!!
Com encara em fa mal la cama este cap de setmana tampoc he agarrat la bici per no castigar-la. Com a via d'escape hem anat tota la família a caminar tranquil·lament per la serra.
A les 7'15 s'alcem i a les 8'00 ja estem a l'Ermita de Santa Barbara, un gosset molt simpàtic s'ha acostat per a fer-se una foto amb nosaltres i de pas m'ha empanyat la càmera.

M'ha tocat seguir els consells de Carlos.... quan una foto ix moguda aplicar-li un filtre del photoshop i a rodar. Després d'omplir d'aigua a la font comencem a caminar cap al Mas de Mingolet, a la foto no es veu el toll d'aigua.

Continuem fins arribar al càmping, em tardat un poc mes d'una hora. Ara toca pegar-se un bon esmorzar per reposar energies.

La tornada ha sigut pel mateix camí però també ha sigut mes divertida tot i que ja començava a fer calor. Hem tardat uns minuts mes que a l'anada. Com a postre.... directes a la piscina a pegar-se un bon bany.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada