9/6/17

Una Quintaneta

Ahir després de deixar a les xiquetes a escola vaig anar a pegar una volta en la bici. Com no tenia molt de temps.... vaig cap a la Font Quintana.
Vaig cap a La Gaveta i baixant el port em desvie per la senda que va paral·lela al port i baixe per dins del Barranc dels Cinc Germans. Després de creuar l'autovia per dalt agarre el Camí del Barranc del Pla d'Agulló i comence a pujar a la Lloma de Goçalvo. Comence a baixar cap al Barranc de la Caturla i em trobe açò..... abans era una senda...

Ara hi ha un camí.... abans hi havien pins....

Ja fa temps que algú ha picat ací per fer unes escales.

El mes decepcionant va ser trobar-me amb esta autopista de peatge ací...
 I així era abans....

Després els que fem destrosses som les bicis. Un poc mes avant està la Font Quintana. Agarre aigua i continue.

Continue cap a la Casa de Cuadrado, creue la carretera i continue per la senda del Barranc de Cuadrado fins arribar a la Senda de la Cova Negra i per ahí fins Bellús. està començant a fer-se tard així que vaig com si fora una contra-rellotge pujant pel Camí de l'Algepser fins al Camí de la Garrofera i arribar al poble amb un poc mes de 31 km i el temps justet per a la dutxa, dinar i a treballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada