3/6/17

Massalavés

Ja fa prou de setmanes que volia fer aquesta ruta el dissabte que he treballat divendres per la nit, però.... per un motiu o altre sempre feia pala. Hui per fi he pogut fer-la. M'he gitat vora a les 7'00 del matí i a les 9'45 m'he alçat.
A les 10'05 comence a pedalejar. Vaig cap a La Gaveta i baixe el Port. Pel Camí la Palla cap a Novetlè i pel Camí la Bola cap a Xàtiva. Continue pel Decathlon cap al Cementeri. Continue per la carretera de Sòrio fins a la Llosa de Ranes. Comence a pujar pel Camí dels Banys per passar a l'altre costat de la serra i baixar a la Font Amarga.

Continue pel Camí dels Carboners, la Senda de la Vall i per baix de l'autovia i el Camí dels Fondos per arribar a l'Ermita del Roser.

Dos dades curioses: va començar com una mesquita (ja te alguns anys) i durant la pantanada de Tous l'aigua va arribar fins els 5 METRES. Continue pel Camí de la Comporta i després per una senda que va paral·lela al Riu Xúquer.

Fan ganes de banyar-se.

Arribe a Gavarda i passe pel Pont de Ferro, continue pel Camí la Barca i arribe al Pont del Rei.

Continue pel Camí de les Algoleges fins arribar a Alberic. Continue pel Camí de la Capdella que passa per damunt de la via del tren i de l'autovia. Continue pel Camí de la Missana que va paral·lel a l'autovia fins arribar al Camí de la Reva que em porta fins els Ullals del Riu Verd.


Ara creue l'autovia per baix i arribe a Massalavés a les 13'00 i 48 km. Vaig al  bar de les cassoles i...... PUTADÓN!!!!!!! No li queda ni pa, vaig a un altre bar i van a tancar..... es complica la cosa... ay ay ay.... que em quede sense menjar. Arribe a una cafeteria-pastisseria just quan comença a ploure. Pareix que la cosa s'ha arreglat molt. No ha estat malament el dinar.

Arranque de nou a les 13'45, ja no plou pel Camí del Realenc i el Camí de la Cerda fins arribar de nou a Alberic. Faig un parell de quilòmetres per carretera fins agarrar el Camí de Argoleches..... molt paregut a l'altre però no es el mateix fins arribar a Vilanova de Castelló i Senyera.
Continue per la vora del Riu Albaida fins arribar a Manuel. Continue pel Camí de Santiago/Camí del Cid/Via Augusta/Gr-239.... si que li trauen profit!!!!

Arribe a El Genovés i vaig a la font per agarrar aigua, em queda mes gel que aigua.

Continue cap a Alboi i arribe a la Xopà, encara no havia vist les destrosses de l'aigua ací.

Una sendeta com les dels Pirineus.

Continue cap al Molí de Guarner i per la Senda de la Cova Negra fins Bellús. Agarre el Camí de la Garrofera fins el poble on he arribat a casa a les 16'25 i 91 km. Fins els 60 he anat bé, a partir dels 70 ja cansat i a partir dels 80 en ganes d'arribar a casa. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada