25/6/17

IX Còrrer de Nit Platja de Bellreguard

Ahir per la nit vaig anar a la Platja de Bellreguard per a la carrera que fan allí per la nit. Es una carrera que li tinc estima perquè es la primera que vaig poder fer després de l'accident.
Fa dos anys va ser la primera, simplement tenia que acabar-la. L'any passat vaig tornar però abans del primer quilòmetre em vaig tindre que retirar per culpa de les seqüeles. Enguany després d'estar amb tractament amb un físic i després de la bona carrera del 10K d'Ontinyet estava motivat.
Vaig estirar bé i vaig escalfar a consciència eixint per la meitat del grup.

Els tres primers quilòmetres veig que estic fent-los per baix de 5 però vaig molt còmode. Arribe a l'avituallament al quilòmetre 3'5 i una vegada al 4 que ja l'he fet a 4'29 comence a incrementar el ritme. El quilòmetre 5 a 4'15.... molt bones sensacions... pues li tire un poc mes. El quilòmetre 6 a 4'03!!!!! però si encara em queda un poc mes!!!! El quilòmetre 7 a 3'58!!!!!!!!!!!!!! Estic flipant perquè no vaig a full. Estem ja al Passeig de la Platja, queden 500 metres que ara si que faig  A FULL!!! 

He entrat fent eixos 500 metres en un temps d'1'49 que resulta a 3'38 el quilòmetre!!!!! I tot això amb la sensació de que he anat guardant i podria haver posat un pinyó mes. Al final he fet la cursa de 7.500 metres en un temps de 33'01, que resulta el quilòmetre a 4'24...... 4'24????? Però si jo no puc córrer a eixe ritme!!!!
Em va dir el físic que ja podia apretar.... però crec que açò es massa. L'any passat després de la cursa de Carcaixent pensava que ja estava totalment recuperat i va vindre la lesió per apretar massa. Així que.... Blanc i en botella.... Orxata!!!! La pròxima carrera serà la de Bocairent que no es plana i no podré portar este ritme, així que.... espaiet i bona lletra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada