14/6/17

Investiganda

Ahir vaig eixir amb la bici, ja no em feien tant de mal les agulletes del dissabte. L'altre dia quan vaig anar cap a la Font Quintana vaig vorer una sendeta, i clar.... blanc i en botella.... ORXATA!!!
Vaig cap a la Gaveta i baixe el port, continue pel Camí de Bolvens i el Camí del Portet per arribar al dipòsit d'aigua. Baixe la sendeta que vaig vorer.

Està un poc empinada al principi però tampoc es res de l'altre mon. Bé.... a mi ja no m'ho conten. Continue per la Urbanització de Bixquert. Creua la carretera de la Serra Grossa i baixe a la Font de la Cova Negra. Continue per la senda fins arribar a Bellús. Agarre el Camí del Salt i vaig seguint unes marques del Trail deBellús. Ha resultat ser una senda prou xula fins arribar al Camí de la Fillola. Pegue la volta i torne per la mateixa senda fins arribar al Barranc de Cari i allí agarre el Camí de l'Olleria. Arribant al poble amb 33 km mes a les cames.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada