26/6/17

Antella - Clot del Negre - Antella

L'any passat el bo de Pep Rutadura em va passar este track, però eixint des d'Alzira. Com des de l'Assut d'Antella fins Alzira hi ha un bon tros..... he pensat que era millor eixir i acabar en Antella així acabes la ruta dins de l'aigua.... que es mes fresquet jejejejeje
A les 8'10 comence la ruta.

Comença la ruta per la Sèquia Reial del Xùquer cap abaix, arribe a Gavarda la Vella i la Nova, creue l'Autovia per baix del pont de Benito. Continue fins el Pont del Rei.

Desfaig un poc el camí i torne cap a Gavarda la Nova i cap a l'Ermita del Roser.

Pel Camí d'Antella cap a Alcàntera de Xùquer on em desvie pel costat de la Sèquia Escalona fins a creuar-la.

Després d'un trosset de carretera vaig pel costat de la Sèquia de Carcaixent on sorprenc una ànec amb les cries, mentre he parat i he tret la càmera han pegat a fugir.

Arribe al Clot del Negre. L'any passat em vaig seure al formigó per a fer-me la foto, enguany hi ha un metre menys d'aigua. He estat ací uns 25 minuts.

M'arrime a l'Arcadeta de Xella, en la Sèquia Escalona.

Continue cap a l'Assut de Carcaixent.

Continue cap a Sumacàrcer a esmorzar el típic sepionet cap a les 10'30.

després de reposar forces puge cap a l'Assut de Sumacàrcer.

Baixe a l'Area Recreativa de l'Esgoletja i novament a Sumacàrcer.

Continue per la vora del riu i pel Camí de Dalt fins arribar novament a l'Assut d'Antella on he arribat sobre les 12'00 i 40 km.

Un banyet i cap a casa.

Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10155225858886138.1073741899.560231137&type=3&pnref=story

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada