17/4/17

Vall d'Ebo

Hui he eixit a pegar una volteta curta amb la moto. Teníem que anar a dinar a ca els meu pares i també la tenia que netejar així que no volia fer-la llarga.
També m'he alçat tard, sense matinar molt. La ruta d'ahir no va ser ni massa llarga ni massa dura però amb la matinà i el cansament de dissabte tampoc volia matinar. Vaig a les 9'00 a Pajarita i no hi ha ningú. Em faig un cafè amb llet i una ensaïmada i així ja no pare a esmorzar i la faig "non-stop"
Vaig cap a Pego per Oliva. Continue cap a Benidoleig, volia anar cap a Alcalalí però en Orba m'he enganyat i he anat cap a Sagra.... NO PROBLEMO!!!! Ja que estic ací vaig cap a la Vall d'Ebo, Alcalà de la Jovada, Planes i Muro.
Ací autovia i manta i a les 12'10 en casa en poc mes de 150 km. Netege la moto i engrase la cadena. Apunt per a la pròxima eixida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada