18/4/17

La Balarma-Moixent-Vallada

Este matí he eixit amb la bici. Treballe per la nit i els xiquets estan a ca el auelos.... ideal per a fer una ruta llarga. M'he alçat matí però he tardat en eixir un poc mes del previst perquè hi havia boira, eren un poc menys de les 8'00 i bon oratge.
Puge per darrere de la pirotècnia cap a la Barraca, continue cap a Aielo per la via de servei i el Camí de Cairent. Eta vegada puge per la carretera, fa molt de temps que no puge pel camí.... segur que des d'abans de l'accident. Es veuen les restes de la boira.

Quan vaig començar a eixir en la bici em van dir que es deia el Port del Campello però eixe es el de Vallada. Ara se amb certesa que es el Port del Paller

Continue per carretera, tinc que desviar-me cap al Pla de la Balarma, però ja que estic ací.... arribe fins el Cim del Portitxol.

Pegue la volta i baixe un poc per a continuar pujant cap al Pla de la Balarma.

Encara hi ha que pujar un poc mes i al poc comença la baixada. Veig esta senyalització i en venen dos preguntes al cap:
1.- On hi ha un Centre de BTT per ací????
2.- Quint tipus de publicitat fan????

Primer he vist una senyal amb l'indicador de Ruta 9, este es el 8 i després he vist el 7. També es cert que no acostume a fer este tipus de rutes. Crec que hi ha algo per Moixent però es evident que no es conegut. En eixe punt comença la baixada i al poc arribe a l'unic tram de senda de la ruta.... molt "benidormer"

Es un tram curt i continue pel Gr, he passat prop del Pi del Raio i del Pla de Berdina fins arribar a la carretera.

Com he eixit mitja hora mes tard del previst s'ha fet tard per esmorzar a algun bar de Moixent, així que he parat al Bosquet per pegar un mos.

Hi havien uns xiquets banyant-se.... coses de l'edat, si em banye jo segur que em costipe jajajajaja. Després de donar conter de les barretes que duia, reprenc la marxa cap a Moixent. Agarre aigua i sense perdre mes temps continue, ja passa de les 11'00. Continue pel Camí de Moixent a Vallada fins arribar al poble. Sense parar continue pel Camí del Pla al Corral de Buella. Em desvie per anar pel camí que va pel costat de la via fins creuar el Riu Canyoles i continuar pel Camí Reial de Xàtiva fins arribar a la recta de Canals. Comence a pujar el Port, ja porte 60 km i son les 12'20. Encara que queda el mes dur de la ruta vaig be de temps i arribaré abans de les 13'00 a casa. Em trobe amb Ramón d'Aielo i pugem junts el port, a la marxeta que ja va fent calor. Una vegada dalt es despedim, jo continue per baixar cap a La Gaveta, Caputxins i arribe a casa amb un poc mes de 67 km.
Bona ruta de rallyman llargueta. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada