30/4/17

II 10K Ontinyent

Ahir vaig anar a una carrera a peu. Feia molt de temps que no ho havia pogut fer per les seqüeles que arrastre des de l'accident. Aquella vegada va ser a finals de juny de l'any passat, a Bellreguard on només vaig poder córrer uns metres i em vaig tindre que retirar abans del primer quilòmetre.
Vaig començar a anar a un fisio i vam estar treballant per guanyar musculatura a la cama. 10 mesos després la cama tot i que ha guanyat musculatura encara no està igual que l'altra però ja falta poc. El físio va estar dient-me que ja estic per a córrer, en una carrera s'entén. Estic eixint quant puc però a ritmes suaus.
Ahir el dia gran. Molts nervis..... com respondrà la cama???? aprete??? no aprete??? Arribe passades les 17'15 a Ontinyent. Arreplegue el dorsal i comence a estirar i després a escalfar.

M'encontre amb el Visca i eixim junts pel Dos de Maig cap amunt, de seguida el perd de vista.

Girem a l'esquerre pel carrer Martinez Valls fins el final. Arribem al KM1, 5'10..... ummmmmm.... un poc rapit però no passa res. Continuem cap al carrer dels Batans i l'Av Ramón i Cajal. Creuem el pont i em trobe de sobte amb el Visca, de seguida està el km4, 19'31.... massa rapit, tinc que afluixar un poc. El 2 i el 3 no els he vist. Però he passat perquè em van fer una foto.

Ara ve una pujada.... menys de l'esperada perquè creia que anavem cap al carrer Tirador però anem cap a l'Ajuntament. Passem el Pont de Santa Ana (crec) i anem cap a l'Av d'Almansa. Ja estem pel KM6. La cama bé.... no em fa mal, estic a un ritme còmode.... es moment d'apretar un poc. Passem el Pont del Salt del Bou, es un fals pla i vaig a molt bon ritme, estic avançant a gent que m'ha passat el primers quilòmetres. Passem per davant del Poliesportiu, per ací ja vaig a ritme de caça..... 4'24 el KM8 yijaaaaaaaaaaaaaa. Pel KM9 4'22 mes yijaaaaaaaaaaa encara. Baixem pel Daniel Gil i baixe un poc el ritme per a reservar forces per a la pujada del Dos de Maig, 4'10 l'ultim quilòmetre i costera amunt. Estic flipat perquè feia molt de temps que no havia fet una carrera i no sabia quin ritme podria portar. Com a mostra la meua cara de sorpresa al vorer el temps.

Al final he fet un temps de 47'52, molt millor del que jo pensava, a un ritme de 4'47 el quilòmetre.
He arribat a meta cansat però content, menge i bec un poc. estan els meus físios fent massatges, així que vaig a que em pegue una repassada..... mecaguenlostiaputaqueditsquete!!!!!!
Ací les meues estadístiques, em queda en la de que he remontat 85 posicions entre el Km 3 i Meta. https://www.toprun.es/stats/i-10k-ontinyent-moros-berberiscos-2017/participante/491
Ara una reconfortant dutxa amb aigua ben calenta que està fent frescor i "mes feliç que una perdiç"
P.D: Hui diumenge la cama no em fa mal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada