19/3/17

Petrel

Hui he anat a fer realitat un somni que tenia pendent des d'este estiu que vaig anar amb Edu i que en Nadal tampoc vaig poder fer realitat amb Carlos..... Esmorzar al Refugi de Rabosa.
M'he alçat matí per a poder estar prompte a casa, hui era dia d'arribar prompte a ca els pares. A les 8'05 em pose en marxa cap a Castelló de Rugat. Puge i baixe el port cap a Beniarrés, continue cap a Planes i em desvie cap a Benialfaquí. Per ací la carretera està bruta de terra pels desprendiments de terra per les pluges de desembre, fins i tot es veu terra per damunt dels guardarrails. Passe Almudaina i em desvie cap a Penella i fer el Revolcat. Continue pel Barranc de la Batalla i per la Carrasqueta cap a Xixona, Tibi i Agost. Continue cap a Novelda i en arribar a l'autovia l'agarre fins Petrel.
Allí agarre la Carretera de Petrel a Castalla, carretera de serra no massa bona. Fins i tot hi ha que creuar un barranquet que sempre està sec i ara porta prou aigua, però quan em desvie pel Camí de Rabosa encara hi ha que anar amb mes precaució fins arribar al bar. He tingut sort per anar soles però amb gent hi ha que reservar taula. El plat de la casa.

Si senyor!!!!! Bon esmorzar, ha merescut la pena, no he pogut en tot. Continue cap a Xorret de Catí, Castalla, Onil, el portet del Canalí, Banyeres, Bocairent i a casa a bona hora per tornar a Bocairent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada