3/2/17

Volta Ciclista CV. 3ª etapa Canals- Ribarroja

Hui es donava l'eixida a l'etapa nº3 de la Volta Ciclista a la CV des de Canals. Una vegada m'he alçat he agarrat la bici i he anat cap a Canals pel Port. Vaig directe al lloc d'eixida i vaig passejant entre els autobusos aparcats i els ciclistes escalfant. 

L'equip de futbol del port també te un equip ciclista.



Van preparats per a tot.


 Nairo Quintana al control de firmes.

 Tot preparat per a donar-se l'eixida. El gran favorit Nairo Quintana i el director de la prova i ex-ciclista Angel Casero.

Antena per a les comunicacions. 

Eixida neutralitzada.


Eixida llançada, des de primer moment comença la guerra.


Després vaig a comprar una coseta i cap a casa. Toca pujar el port. Ja que vaig a fer pocs quilòmetres almenys que siguen cundidors..... vaig a vorer si puc pujar el port amb el plat mitjà, cosa que no he intentat mai. Bufffffffffffffff menuda matà!!!!! M'han costat pujar les dos rampes mes dures però ho he aconseguit, que diferència amb els primers dies d'agarrar la bici després de l'accident que vaig tardar sis o set vegades en poder-lo pujar. Baixe per la Barraca i directe a casa. Eixida curta de 21 km però anem sumant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada