9/1/17

Foguera Canals

Ja fa molts anys que he volgut anar a vorer la Foguera de Canals, però entre unes coses i altres mai he pogut anar. Hui, per fi, s'han alineat els astres i he pogut anar.
Deixe a les xiquetes a escola, em canvie i comence a pedalejar. Al cotxe m'ha marcat 3ºC mentre tornava a casa. Realment fa frescor, sobretot al baixar el Port de l'Olleria. Pel Camí la Palla, les mostres de la gelada son ben evidents. Em desvie pel Polígon de Novetlè i arribe a Vallés, així vaig allargant un poc la volta i fer mes quilòmetres. Continue pel Camí del Molí de Santandreu i arribe a la Granja de la Costera. Continue pel Camí de la Llosa.
Una vegada arribe a la carretera i el poble està a pocs metres (la Llosa de Ranes) pare. Pegue un mos i em lleve el talla-vents. Ja no fa fred. Continue per un camí paral·lel a la carretera fins arribar a Rotglà i Corberà. Torne a agarrar el Camí de la Llosa, però tornant cap a la Granja. Novament pel Camí del Molí de Santandreu fins Vallés. 
Faig un tros de carretera fins arribar a Cerdà i per un camí fins Aiacor. Als pocs metres ja estic a Canals i vaig a buscar l'esglesia on estan muntant la Foguera.

Es la primera vegada que la veig, menuda muntonà de llenya que tenen. Ara només falta que puga vindre un any per vorer com la cremen. Continue per l'antiga carretera per pujar el Port de l'Olleria. Baixe per La Gaveta, Caputxins i a casa.... deixar la bici i anar a escola a per les xiquetes.
He fet una marató. 42 km de rallyman pa la saca. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada