2/1/17

Embalse del Cenajo

Hui he eixit a pegar una volta amb la moto, crec que he triat el dia de mes fred que podia triar. Vaig vorer unes fotos a un grup de facebook.... i cap allí que he anat.
Quan he eixit no feia massa fred, uns 3ºC. Però quan he pujat el Port d'Almansa la temperatura comença a baixar fins els -1ºC. A eixa temperatura els punys calefactables ni es noten. Arribe a Almansa i em desvie cap a Montealegre del Castillo.
Arribant a Fuente-Alamo la temperatura ha pujat un poc 2ºC i els punys si que es noten. Bona compra si senyor. Em desvie cap a Tobarra, Hellín y de seguida cap a l'Embalse del Cenajo.

Comol???? Una senyal d'Stop a l'entrada del tunel???

 Doncs si.... als pocs metres d'entrar al tunel hi ha una senyal d'Stop perquè hi ha un encreuament.

Spain is different!!!!! Des de l'altre costat

Una vegada estic fora del tunel volia continuar la carretera però el gps no em marcava cap gasolinera. Passen uns ciclistes i els pregunte on està la gasolinera mes propera. Tinc per a uns 50 km i ells em diuen que tinc que tornar cap arrere i no està a mes de 20.
Tenint en conter..... l'hora que es, la gasolina que em queda i el fretorro que fa.... desfaig el camí que he fet anat cap a Isso.... reposte, esmorze i torne a casa. L'esmorzar molt bé.

Continue cap a Albatana, Ontur i per la mateixa carretera de Montealegre que he vingut cap Almansa. Ara la temperatura es molt millor, 6ºC son una altra cosa. I una vegada baixat el Port d'Almansa i trobar-me amb uns càlids 12ºC es una altra cosa. Al final351 km i a bona hora en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada