8/12/16

Viatge Aínsa

 Fa 4 anys ja vaig estar dos vegades a Aínsa i des d'aquell moment que estava amb ganes de tornar. Al final la JEMAD de casa va donar el seu pertinent i imprescindible consentiment. Este matí tenia que alçar-me a les 5'30 per a anar i a les 4'30 ja estava despert.... el cos demanava canya. Quan em canse de pegar voltes al llit m'alce per afaitar-me, carregue els últims trastos que faltaven i comence el viatge a les 6'20.
Hi havia mes tràfic del que havia pensat per la circumval·lació de València. Poc després d'entrar a la província de Terol comença una boira molt forta en alguns trams però seguida sense descans, un paisatge molt aburrit. Pare a Venta del Aire per a fer-me un cafè. Quan he eixit eren quasi les 8'00 i al deixar un tram clar sense boira em done conter que ja es de dia.
Per la circumval·lació de Saragossa no h havia boira i menys cotxes que a la de València. Arribant a Osca pare a esmorzar, son les 10'15. Esmorzar rapidet i continue el viatge. Arribant a Barbastro per fi desapareix la boira.... mes de 300 km..... pacagarseinotorcarse!!!!!
Arribe a Aínsa a les 12'15.... una hora abans del previst!!! Deixe la bici a l'hotel i vaig a pegar una volta pel poble.
Vaig a l'Oficina de Turisme, a l'hotel ja m'han donat un follet de rutes i debades. Ací compre una samarreta de les EWS i una braga. Puge cap a la Plaça Major i decidisc pegar un moset....

I provar una cervesa artesana que fan per ací i que ademés dona 10 cèntims per cada botella per a netejar sendes.... TOT UN EXEMPLE!!!!! La Tronzadora

Ja que estic ací i aprofitant que el Pisuerga passa per Valladolid..... vaig a pegar una volta amb bici.

Arribant a el Pueyo de Araguás amb la Penya Montañesa al fons.

Poble bonic i tranquil.

El Pueyo i la Penya darrere.

Com diria Carlos..... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Demà Pais de Lobos + Coño del Mundo..... promet ser molt mes que èpica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada