28/12/16

Venta Gaeta

Hui volia eixir a pegar una volta amb la moto, però marcava aigua. Pense.... m'alçe un poc tard i si plou torne al catre i si no plou pegue la volta.
Quan m'he alçat no plovia però hi havia boira, consulte l'oratge a internet i cap al nord no plou..... pues a Venta Gaeta a esmorzar. Vaig per l'autovia fins l'Alcudia i d'allí cap a Carlet, Real de Montroi i Dos Aigües, per ací hi ha algun tram de carretera banyada. Passat el poble en la carretera hi han varis trams amb terra per les solsides que s'han fet, al poc arribe a Venta Gaeta.

Està molt bo, però es un poc car 10€. En estiu em van traure la carn mes gran i en lloc del platet de morteruelo en van traure un de companatge prou mes gran i pel mateix preu.
Després de l'àgap reprenc la marxa, com hi han trams de carretera que no estan bé, decidisc tornar per Cofrents. Per ací la carretera està prou millor però només eixir d'Aiora comença a xispejar lleument. També tinc que parar a un punt que hi han màquines netejant una solsida a la carretera i sols queda un carril. Quan arribe a Almansa ja no fa res. Agarre l'autovia i en un bot en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada