10/12/16

Trilogia de San Vicente V2.0

Hui segon dia de ruta. Ahir un dels xics que vaig conèixer em va dir que la ruta que volia fer de 3 cerros era la mateixa que Miradores de Ainsa y Morillo però mes llarga. Com eixa ja la vaig fer amb el meu germà, canvie de ruta. Ja que estic ací farem una altra que no conega, la Trilogia de San Vicente.

El matí hui també amaneix fresc. Jo ni una marca ni l'altra i ací estic donant canya.

En gelat costa una miqueta pujar fins la Plaça Major.

Puge un poc mes alt i deixe baix el poble.

El Mirador del Cinca es espectacular. Darrere de mi la Peña Montañesa y Monteperdido, entre mig el Riu Cinca que no es veu.

Continue per una senda xula xula xula que fa una bona baixada fins arribar a este riuet.

En este moment comença una pista. Hi ha prou de fang però està congelat i no s'apega. La pujada es constant però suau. Passe un encreuament i després agarre una senda fins arribar al Cerro Solano.

Per ací passe dos vegades, la primera cap amunt i la segona serà cap abaix. Ja sobra roba.

Després de sendejar un poc arribe a un altre encreuament pel que passaré dos vegades. Esta primera es cap abaix així que es bon moment per a posar-se les protes.

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Es espectacular, divertidisima. Arribes a un altre encreuament, la senda va cap a baix i a mi el track em fa remuntar.... que pena!!!!!!!!!!! En lo divertida que es. Després d'uns 200 metres la senda comença a baixar de nou rock'n'rooooooooolllllll
quina sorpresa!!!! Una baixada xulisima, molt divertida, sencilla, ràpida, hi han molt adjectius que la podrien descriure.
Arribe a un altre riuet, ara toca fer un remunte a peu fins arribar a una carretera. Seguim la carretera fins arribar al poble de San Vicente, amb la Penya Montañesa de fons.

El poble es xicotet, ací en estiu es deu viure de meravella.

Amb una ermita que es tota una església.

Apartir d'este moment el fang es convertís en un company en la ruta. Continue per una pista fins que agarre una senda i em porta a l'encreuament d'abans.

Hi han uns xics que van a fer la primera baixada. Menge un poc i continue fins al primer encreuament on comença la segona baixada.

Una altra baixada espectacular, un poc mes curta que l'altra però igual de divertida tot i que cada vegada hi ha mes fang. Comence de nou a pujar per una altra pista, com je he dit abans.... cada vegada mes fang, em toca empentar perquè no es pot pedalejar.
Arribe a l'ultima baixada, venen uns xics per darrere però com es queden esperant a mes companys comence a baixar.

 En esta baixada m'he engorilat una miqueta jajajajaja Anava pensant..... estic engorilant-me massa i en este punt es quan venen els bacs. He parat a temps perquè he estat apunt de tirar-li a un tallat d'un metre jajajajaja
Al poc arribe baix, esta baixada es la mes curta de la trilogia. Tenia una mica de fang, esta ruta seca deu ser acollonant. Puge un poc i arribe a la Cruz Cubierta.

Ací ja estic a pocs metres d'Ainsa. Arribe a la Plaça Major, ara està plena de gent. Baixe per la trialera cap a la gasolinera i vaig al Centre de Llavat per a llevar tot el fang que porte damunt. Fantàstica ruta.... la pròxima vegada que vinga en estiu la tinc que repetir jajajajaja
La resta de fotos https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154607751771138.1073741881.560231137&type=3&uploaded=13
Hui he acabat millor que ahir, demà ruta curta abans d'eixir cap a casa.... EWS Especial 8????

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada