1/12/16

Rallyman finolis

Este matí he eixit a pegar una volta amb la bici. El diumenge ja em vaig banyar un poc i ahir vaig eixir a córrer i també em vaig banyar així que hui que no plovia podia eixir tranquilament. Però el cas es que no tenia ganes d'embrutar la bici, això ho deixe per al dissabte. Per tant he fet una ruta aggggggggsfaltica, d'ahí lo de finolis.
Baixe cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap a Montaverner, continue per la via de servei fins arribar al Pla de Missena on agarre el Camí Reial de Gandia fins arribar a la Pobla del Duc.
Una vegada allí pegue mitja volta i torne pel mateix lloc que he vingut. Camí Reial de Gandia fins el Pla de Missena i per la via de servei cap a Montaverner i l'Olleria.
32 quilòmetres a ritme ràpid (per a mi). Una volta de menys de 2 hores i sense embrutar la bici. He complit els 1.800 quilòmetres anuals. Enguany he agarrat la bici poc i deuria de portar mil quilòmetres mes. Intentarem estes vacances de nadal maquejar un poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada