30/12/16

Montcabrer Nadalenc

Tots els anys m'agrada pujar al Cim del Montcabrer per Nadal, enguany un poc mes tard però he anat.

A les 8'00 del matí comence la ruta. Puge pel Polígon fins l'Ermita de Sant Antoni de dalt i em desvie per pujar pel Morro del Porc. Comença la boira.

Només arribar dalt em trobe amb les restes d'un GRANDISIM FILL DE PUTA. Tan xulo que es.... a que no te collons de deixar la bici tirada la pròxima vegada que punxe???

Dos quilòmetres després....

Pues no era tan difícil.... o es que jo soc mes intel·ligent que ell??? Segurament les dos coses. Es compra una bici de 27'5" i no es posa tubeless???? Pues vaja merda de tio!!!!
Després de parar a l'entrador del Mas de Reiner per tirar la càmera continue per la Senda dels Cavalls fins arribar al Mas de Sta. Barbara. Mai havia vist la Font tan plena d'aigua.

Baix del Mas de Mingolet hi ha un bon toll per banyar-se jajajajaja

Continue cap al Càmping. Hi ha un poc de fang per creuar el bancal.... bé... "un poc" no es exactament la paraula que millor ho descriu... tinc que anar buscant les rieres de l'aigua per no enfangar-me massa. Una vegada arribe a la Font del Mas dels Arbres em netege un poc les sabates i continue. Ja no hi ha boira i es mota la gelada.... pareix neu!!!!

Després del primer tram de pujada pare per pegar un mos, ja son les 10'30 i no vull esperar-me fins el cim. Continue pel Mas de la Foia Ampla el que vol dir que comence a empentar la bici. Per la caseta de les signatures les vistes de la boira son espectaculars.

El Mas de Llopis allà baix.

Continue pujant fins arribar al cim, hi ha un poc de gent i espere el meu torn per a fer-me les corresponents fotos.

Torne a menjar un poc mes i continue. Baixe per la trialera que porta al Mas de la Foia Ampla. M'he divertit baixant jejejejeje. Arribe de nou al Mas dels Arbres. Hi ha gent que ve en cotxe des de sa casa fins ací i torna.... jo faig unes quantes sendes tant per a vindre com per a tornar.... qui estima mes la natura??? qui la disfruta mes???

Arribe a la Font de Mariola.... Quanta Aigua!!!! Fa pocs dies estava seca.

Continue cap al Camping i el Teular del Sapo. De seguida arribe a l'inici de la Trialera de la Sarsa.

Comence a baixar.... ací encara estic divertint-me mes. El que arreglaren la senda la fa mes divertida encara. Ja falta poc per arribar al poble.

Una vegada baix em desvie cap a la Casa de l'Horta i continuar sendejant un poc pel Barranc del Canyaret. Sempre està verd però amb el so de l'aigua encara es mes bonic.

Arribe a l'Estació on tinc el cotxe. Quan acabe de carregar son les 13'30. 40 quilòmetres mesclats... un poc de patiment i prou de diversió. Ací la resta de fotos.
 https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154679259756138.1073741883.560231137&type=3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada