11/12/16

Enduro World Series. Sector 8 Coda Sartén

Hui tenia poc de temps per eixir a pegar una volta i aprofitar l'ultim dia. Com a molt un parell d'hores així que mirant els tracks de la Zona Zero, hi havia un que em venia al pel. El Sector 8 de les EWS que van fer a Aínsa el diumenge per la vesprada.
Desgraciadament hi havia batuda de porcs senglars per part de la ruta i no podia fer-la completa. La podia fer tota menys l'inici i el final.... cap problema..... ja els vaig fer ahir a la Trilogia de San Vicente.
El dia amaneix amb el mateix fred que despús ahir, -2ºC però amb molta boira.

Així que seguint les instruccions del centre de BTT vaig per la carretera fins l'Hotel Peña Montañesa. Hi ha un control ben gran d'alcoholemia amb cadenes amb punxes i tot, després em trobe a este animalet.

Arribe on està l'hotel i em desvie per la pista que vaig fer ahir, creue el Riu Forcaz i cap amunt fins arribar al mateix encreuament on vaig arribar ahir.

A partir d'ací es nou. La pista per esta part es un poc mes empinada que per l'altre costat, i les vistes de la boira amb Ainsa quasi enterrada es espectacular.

Quasi sense donar-me conter arribe a l'inici de la senda.

Comences baixant, després pujant, planeges un poc, tornes a baixar.... espectacular!!!

La senda es fantàstica..... tota aixina.

El fred que fa per la zona es deixa sentir.

De ves en quant em trobe amb alguna portera, en hi han varies però es veuen bé.

No se si he dit que la senda es espectacular.... així que ho dic.... es una senda espectacular. Fins que arribes ací.... solo para iniciados????

Deixam pegar una mirada abans de clavar-me en un fregao.... Alta Tensión Peligro de Muerte???? Açò va empitjorant....

MAMA CACA!!!!!!!

Açò no es per a iniciats..... jo soc iniciat.... açò es per a gent amb molt de nivell. Hi ha molta pendent, a meitat barana s'empina mes i es moooooolt estret. Ni de conya baixe jo per ací i menys encara anat soles. Impressiona mes des de baix que des de dalt.... tot i que a la foto no s'aprecia la pendent que reialment hi ha.... si hi haguera barana a l'altre costat seria una altra cosa.... però es que la caiguda que hi ha es moooooolt forta... es per a trencar-se moltes coses si es que tens sort i no et mates.

Baixe un poc mes i arribe al final de la baixada.

Segons les instruccions per a evitar la batuda de caça, ara tinc que eixir a la carretera que va de Boltaña a Aínsa.... podria anar per Margudgued per no fer carretera però tinc que arribar prompte per a dutxar-me i tornar l'habitació així que vaig per la carretera per arribar abans.
Les cerveses he anat comprant-les estos dies.

La carn si que he anat a una carniceria.... quin soparot que anem pegar-nos d'ací a un ratet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada